איך למכור אופניים?

או כל חלק או מוצר שקשור לאופניים.

איך באמת עושים את זה?

הנה כמה צעדים שיעזרו לכם למכור בהצלחה את האופניים שלכם.

  • הכנות
  • מצלמים
  • מתארים
  • מתמחרים
  • מעלים לזירה

ניקח לשם הדוגמא שאנו רוצים למכור אופניי שטח.

תכינו את האופניים שלכם

כחלק מהכנות האופניים לצילום, בצעו פעולות ניקיון: נקו בולמים, חישוקים, שלדה וכדומה. אל תצפו שאנשים יזילו ריר על האופניים שלכם אם הם עם אבק, גריז או בוץ של רכיבה קודמת. אז העבירו מטלית להסרת לכלוך לתצוגה יפה ונעימה יותר. הסירו כל דבר שיש על האופניים: תיק אוכף, פנסים, מחזיק טלפון וכל דבר שאינו חלק אינטגרלי מהאופניים.

העמדת אופניים וזקירות מושב.

העמידו את האופניים שלכם ישר בעזרת מעמד לאופניים או מקל ישירות לפדל, השאירו את המושב שלכם למעלה וישר. אם אתם מפרסמים תמונה של האופניים שלכם עם מושב שהוא מוטה הצידה אפילו מעט, או מעבר לישר, היופי של האופניים שלכם ייעלם בניסיון של האנשים להבין איך באמת יושבים על מושב שכזה או שאולי יש לו נזק. השאירו את המושב שלכם ישר.

אופניים למכירה

סטירר וסטם

אם הסטירר שלך בולט מעל גובה הכידון, אז כנראה שמשהו לא כשורה. החלטת להוריד את גובה הכידון, אז קצר את "הגבעול" שנותר וכך תבטיח שני דברים משמעותיים: בטיחות – חלק מהרוכבים לפעמים מבצעים over the bar ועלולים לקבל את "הגבעול" שהושאר ישירות לתוך החזה. יופי – בהסרת ה"גבעול" תקבל אופניים עם מראה טוב יותר ובכך תקבלו יותר פניות למכירה.

אופניים למכירה - סטירר וסטם

Location, location, location (מיקום)

האופנים שלכם מוכנים לצילום? אז זה הזמן לדרוש מקום ראוי לצילום. חפשו מקום אסתטי לצילום ללא "הפרעות" של רקעים.חפשו קיר חלק להעמדת האופניים, או היעזרו בחבר להעמדת האופניים או במעמד לאופניים, עדיף שהקיר או גדר יהיו חלקים ככל שניתן. אף אחד לא רוצה לראות את האופניים מונחים על ערימה של דשא או מוסחים מדברים בסלון. לפעמים קיר חלק הוא דבר משעמם, חפשו קיר עם טקסטורה מעניינית או גרפיטי, אבל שלא יתערבב יחד עם האופניים ויסיח את דעתו של המתעניין, לכן אל תתנו לקיר לגבור על האופניים שלכם.

אופניים למכירה - Location, location, location (מיקום)

אז עכשיו הכל מוכן

לאחר שהאופניים מוכנים, המקום והמצלמה, זה הזמן ליצור כמה תמונות לפרסום האופניים.האפשרות הטובה ביותר היא להיעזר בחבר שיתפוס לך את האופניים, תכוונו לתפיסה חזקה ועזיבה מהירה ולאחר מיכן לצילום מהיר, דבר זה ידוע בשם "ghosty-ing" רוח רפאים, שיגרום לאופניים לעמוד בצורה חופשית. על עניין הנפילה שלהם, תצטרכו לתרגל את העניין.

אופניים למכירה - אז עכשיו הכל מוכן

אם זה רק אתה, ללא עזרת חבר, קח מקל חזק וקטן ומקם אותו מתחת לבורג של הקרנק (BB) וכך האופניים יישענו על המקל כנגד הקרקע. עדיף למקם את המקל בזווית כזו שלא ייראו בצילום. אם אתה משתמש במצלמת SLR ואתה רוצה לטשטש את הרקע, הקפד להשתמש בעומק שדה רדוד (מספר f-stop נמוך). או בפונקציית Portrait בטלפונים חכמים.קחו כמה תמונות מכמה זוויות, צלמו חלקים מקרוב, הראו את היופי של האופניים. אם ישנם גם כמה שריטות, לא נורא, אלו אופניים עם אופי. מי שרוצה אופניים חדשים יפנה למחלקה אחרת.

צלמו מכמה זוויות

לאחר שהאופניים מוכנים, המקום והמצלמה, זה הזמן ליצור כמה תמונות לפרסום האופניים.האפשרות הטובה ביותר היא להיעזר בחבר שיתפוס לך את האופניים, תכוונו לתפיסה חזקה ועזיבה מהירה ולאחר מיכן לצילום מהיר, דבר זה ידוע בשם "ghosty-ing" רוח רפאים, שיגרום לאופניים לעמוד בצורה חופשית. על עניין הנפילה שלהם, תצטרכו לתרגל את העניין.

אופניים למכירה - צלמו מכמה זוויות

כמה טיפים נוספים

זרועות הקרנאק – זרועות הקרנאק יהיו ישירים במקבי לרצפה, זה נותן מראה נקי וקווים ישירים.

ונטילים – שיהיו אחד מול השני או אנכיים כלפי הקרקע, סובב אותם כך שיהיו בדיוק בשעה 6:00. או 12:00.

Commencal META TR 29 - British racing green

כתיבת תגובה